Facebook Badge

Sunday, December 12, 2010

I wish I'm SOMEBODY, but not NOBODY(somebody who needs forgiveness)

经过三天的户内文艺营,说真的确实累跨了。有些事情会变质,有些事渴望被动式,有些事不许要说明,只要SOMEBODY明白。文艺营期间最开心的时光是与润升聊天。不过,有些事隔着的就是一道隐形的墙。当他开口说话我又离开。我很后悔和抱歉。看见他跟男生们一起谈话总觉得他需要更大的空间,我会成为他的绊脚石。但他又认为我是担心些事情。我不怕朋友的怀疑,毕竟已讲了一年多了。

I so apologize for what i have been.I promised to you.:next time when we met,you chat with me,I never run/leave/go away..NEVER NEVER NEVER...u can talk with me as long as u want..I promised and swear!!!Belief in me,okay???

No comments:

Post a Comment